Subject: Ed: Katseprotokoll
From: "Kelly Debakker" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 09:39:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun teiepoolset hinnangut.

Parimatega,

Kelly De-Bakker
majandusalajuhataja
Kärdla Lasteaed
Kalda 11, Hiiumaa
tel. 5032917

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 30. jaanuar 2024 15:41
Adressaat: Kelly Debakker <[email-masked]>
Teema: Katseprotokoll

Lugupeetud klient

Teie poolt tellitud analüüsid on valmis. Katseprotokoll on lisatud manusena.

Seoses riigi laboriteenuste konsolideerimisega lõpetas Terviseamet alates 
01. jaanuarist 2023 toidu ja toiduga kokkupuutuvate materjalide 
mikrobioloogilised ja keemilised analüüsid ning vastavate proovide 
proovivõtuteenuse pakkumise. Valdkonna analüüsidega palume edaspidi pöörduda 
Veterinaar- ja Toidulaboratooriumisse ([email-masked])

NB! Seoses sellega ei võeta Terviseametis vastu uusi tellimusi 
toidutarneahela teenustele, mille analüüsi lõpetamise aeg jääks 2023. aasta 
jaanuarisse.

Meeldivat koostöö jätku soovides
rahvatervise labor
kliendihaldus
+372 794 3600
[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

  <https://vm.ee/sites/default/files/signatuuri_logo.jpg>

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the 
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as 
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by mistake, 
please notify of it the sender without delay and delete the received e-mail 
together with all its attachments.

Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования 
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или 
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы 
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом 
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к 
нему файлами.